Kontakt

Kontakt

Sklep internetowy MF Wnętrza
ul. Kruszyńska 35
87-800 WŁOCŁAWEK, woj. kujawsko-pomorskie
NIP: 967-032-16-27
REGON: 092428120
Doradztwo - drzwi wejściowe           
tel. +48 513 171 635
e-mail: sklep@drzwi-podlogi.com.pl
Bank Pekao
24 1950 0001 2006 0066 4591 0002

Sklep stacjonarny MF Wnętrza

Włocławek
Sklep stacjonarny i punkt odbioru towaru sklepu Internetowego
ul. Kruszyńska 35, 87-800 Włocławek
tel. 516 294 507
e-mail: sklep@drzwi-podlogi.com.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek  10.00 - 17.00
Sobota 10.00 - 13.00


Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania można się z nami skontaktować za pomocą poniższego formularza
lub używając danych z kontaktu.

Imię i nazwisko (firma):
Twój adres e-mail:
Telefon:
Wiadomość:
zamknij
zamknij
ePrzychodnia24

Ta strona korzysta z plików cookies

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom zajmującym się mediami społecznościowymi, reklamą i analizą, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im przekazałeś lub które zebrali w wyniku korzystania przez Ciebie z ich usług.

Informacje o celach przetwarzania danych znajdziesz w „Ustawieniach zaawansowanych”, a szczegółową informację o przetwarzaniu Twoich danych znajdzie w naszej polityce prywatności.

Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza też zgodę na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie ich (przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich) przez MF WNETRZA i jego partnerów. Zgody tej możesz odmówić lub ją ograniczyć poprzez zmianę ustawień przeglądarki.

Cele przetwarzania danych

Dane statystyczne

Sane analityczne dotyczące zachowań użytkowników na stronie będą przechowywane w pamięci lokalnej przeglądarki. Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielowi witryny internetowej zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje ze stronami internetowymi, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie informacji.

Personalizacja treści

Spersonalizowane treści prezentowane użytkownikowi na stronie internetowej, takie jak zalecane produkty, treści czy oferty. Spersonalizowane treści mogą zwiększyć zaangażowanie użytkownika i poprawić doświadczenie korzystania ze strony

Kierowanie użytkownika na spersonalizowane treści

Zbieranie i przetwarzanie danych użytkowników związanych z reklamami, takich jak preferencje, interakcje z reklamami i zachowanie na stronie. Zbieranie danych użytkowników może być kluczowe dla spersonalizowanego targetowania reklam.

Dane marketingowe

Przechowywanie danych związanych z reklamami w pamięci lokalnej przeglądarki użytkownika. Włączenie tego parametru pozwala na zachowanie spójności informacji reklamowych pomiędzy kolejnymi wizytami użytkownika na stronie.

wstecz

Ustawienia zaawansowane